زمان مطالعه: دقیقه

مرگ غم‌انگیز هلیا کوچولو

همه‌‌چیز در یک لحظه رخ داد؛ مرد جوان 2دختر خردسال را روی دیوار بالکن طبقه چهارم گذاشت تا اطراف را تماشا کنند اما در همین لحظه حادثه‌ای هولناک رخ داد.
26 شهریور 1397
شناسه : 1025
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/1025
22418+
بالا
متهم:هلیا را برداشتم و کنار دخترم روی سکو نشاندم اما ناگهان پای دخترم لیز خورد و من به سرعت او را گرفتم تا از روی سکو نیفتد. نمی‌دانم چه شد که هلیا با دیدن دستپاچه شدن من تعادلش را از دست داد و به پایین سقوط کرد.
همه‌‌چیز در یک لحظه رخ داد؛ مرد جوان 2دختر خردسال را روی دیوار بالکن طبقه چهارم گذاشت تا اطراف را تماشا کنند اما در همین لحظه حادثه‌ای هولناک رخ داد.

ساعت 16:30جمعه به قاضی ولی مرادی، بازپرس جنایی پایتخت خبر رسید که دختری 5/1ساله از بالکن طبقه چهارم به پایین سقوط کرده و جانش را از دست داده است.

با دستور قاضی جنایی تحقیقات در این‌باره آغاز و مشخص شد که دخترکوچولو هلیا نام داشته و محل حادثه خانه خاله‌اش بوده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که پدر هلیا راهی سفر کربلا شده و مادر او به همراه هلیا به خانه خواهرش حوالی سی متری جی رفته بود.

مادر به همراه خاله هلیا سرگرم پاک کردن سبزی در داخل خانه بودند و هلیا کوچولو با دخترخاله کوچکش مشغول بازی. این درحالی بود که شوهرخاله هلیا داخل بالکن سرگرم کشیدن سیگار بود. «توی بالکن سیگار می‌کشیدم و بچه‌ها بازی می‌کردند. وقتی سیگارم تمام شد دخترکوچکم پیش من آمد و مرا در آغوش کشید. بعد از او هلیا آمد و آن حادثه رخ داد.»‌

این، اظهارات اولیه شوهرخاله هلیا نزد مأموران بود. او ادامه داد: «‌ختر من حدودا 2ساله است و با زبان کودکانه‌اش از من خواست تا او را روی سکوی بالکن بنشانم. معمولا او را روی سکو می‌نشاندم و با هم لحظه فرود هواپیماها را تماشا می‌کردیم. من هم خواسته‌اش را اجرا کردم که همان لحظه هلیا هم از من خواست تا او را کنار دخترخاله‌اش بنشانم. او یک سال و نیمه بود و می‌توانست چند کلمه بگوید.

وی ادامه داد: «هلیا را برداشتم و کنار دخترم روی سکو نشاندم اما ناگهان پای دخترم لیز خورد و من به سرعت او را گرفتم تا از روی سکو نیفتد. نمی‌دانم چه شد که هلیا با دیدن دستپاچه شدن من تعادلش را از دست داد و به پایین سقوط کرد. همه‌‌چیز در یک لحظه رخ داد و من اصلا نمی‌دانم چه شد که این حادثه وحشتناک رقم خورد.»  پس از اظهارات این مرد جوان، قاضی جنایی دستور بازداشت وی را صادر کرد و کارشناسان ماموریت یافتند میزان سهل‌انگاری و قصور این مرد را در مرگ دختربچه مشخص کنند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر