زمان مطالعه: 5 دقیقه

کورس خیابانی؛ انگیزه 3 دختر برای سرقت خودروی های لوکس

3دختر جوان خودروهای لوکس را سرقت می‌کردند تا با آنها در خیابان‌ها کورس بگذارند.
26 شهریور 1397
شناسه : 1022
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/1022
23995+
بالا
3دختر جوان که بین 18 تا 20سال سن دارند به سرقت هیوندا و اپتیما اعتراف کردند و انگیزه خود را تفریح و هیجان اعلام کردند.
3دختر جوان خودروهای لوکس را سرقت می‌کردند تا با آنها در خیابان‌ها کورس بگذارند.

 

روز جمعه مأموران گشت کلانتری158 کیانشهر به یک دستگاه خودروی اپتیما که کنار خیابانی در جنوب تهران پارک بود،  مشکوک شدند و اقدام به بررسی شماره پلاک آن کردند. آنطور که مشخص بود خودرو 3شب قبل در محدوده خیابان شریعتی سرقت شده بود.

صاحب اپتیما در تشریح ماجرای سرقت گفته بود: در حال عبور از خیابان بودم که 3دختر جوان و کم‌سن‌وسال از من خواستند تا آنها را به خانه یکی از بستگانشان برسانم. من هم قبول کردم و در بین راه سر صحبت را با من باز کردند و خواستند برایشان آبمیوه بخرم. من کنار خیابان توقف کردم و برای خرید وارد مغازه شدم. اما وقتی برگشتم با جای خالی ماشینم روبه‌رو شدم.

با مشخص شدن این موضوع مأموران با صاحب خودرو تماس گرفتند و با حضور وی در محل به بازرسی خودروی اپتیما پرداختند. داخل آن مدارک یک هیونداتوسان پیدا شد که آن هم سرقت شده بود. راننده توسان هم مانند راننده اپتیما به دام همان 3دختر جوان و کم‌سن‌وسال گرفتار شده بود.

کارآگاهان برای دستگیری متهمان،  به کمین نشستند و خودروی اپتیما را زیرنظر گرفتند. ساعتی بعد دختر جوانی قصد سوار شدن به آن را داشت که دستگیر شد و با راهنمایی وی دو همدست دیگرش هم در همان محله به دام افتادند.

3دختر جوان که بین 18 تا 20سال سن دارند به سرقت هیوندا و اپتیما اعتراف کردند و انگیزه خود را تفریح و هیجان دانستند. یکی از آنها در تحقیقات گفت: ما هرسه در یک محله زندگی می‌کنیم و سال‌هاست با هم دوست هستیم. یکی از آرزوهای ما این بود که خودروی لوکس داشته باشیم که بتوانیم با آن در خیابان‌ها کورس بگذاریم.

به همین دلیل نقشه ریختیم تا دست به سرقت بزنیم. بعد از سرقت هم به خیابان‌های شمال تهران می‌رفتیم و با بقیه کورس خیابانی می‌گذاشتیم. وی گفت: 2خودروی لوکس سرقت کرده بودیم و قرارمان این بود که خودروی دیگری هم برای نفرسوم سرقت کنیم که گیر افتادیم. به گفته سرهنگ سیدامین موسوی‌پور رئیس‌کلانتری۱۵۸ کیانشهر، هر 3متهم برای تحقیقات بیشتر به دادسرا معرفی شدند.

ارسال نظر