زمان مطالعه: 4 دقیقه

سرنوشت مبهم دخترگمشده

دختری جوان که کارمند یک شرکت خصوصی بود، وقتی برای انجام ماموریت کاری از محل کارش خارج شد، خبر نداشت که حادثه‌ای در انتظارش است.
26 شهریور 1397
شناسه : 1015
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/1015
24686+
بالا
دختری جوان که کارمند یک شرکت خصوصی بود، وقتی برای انجام ماموریت کاری از محل کارش خارج شد، خبر نداشت که حادثه‌ای در انتظارش است.

30اردیبهشت‌ماه امسال دختری جوان از کارکنان شرکت خصوصی که در آن کار می‌کرد، نامه‌ای اداری گرفت تا آن را تحویل یکی از ارگان‌های دولتی در منطقه پرند بدهد. دخترجوان به نام نازنین، نامه اداری را دریافت کرد و از محل کار خود در شمال تهران خارج شد و پشت فرمان خودروی 207 خود نشست. او راهی منطقه پرند شد اما نامه اداری هرگز به ارگان دولتی نرسید چرا‌که دختر جوان پس از خروج از شرکت به طرز مرموزی ناپدید شد.

شروع تحقیقات

به‌دنبال این ماجرا، خانواده نازنین راهی دادسرای امور جنایی تهران شدند تا گزارش ناپدید‌شدن دخترشان را اعلام کنند. یکی از اعضای خانواده این دختر جوان به قاضی سهرابی، بازپرس جنایی تهران گفت: به گفته همکاران نازنین، او ساعت 11صبح از شرکت خارج شده و ساعتی بعد وقتی همکارانش به او زنگ زدند، پاسخ نداده است. ما وقتی متوجه موضوع شدیم که به موبایلش زنگ زدیم اما خاموش بود. به هرکجا که فکر می‌کردیم رفته باشد، سر زدیم اما اثری از نازنین نبود. حتی پزشکی قانونی‌ها، کلانتری‌های تهران و پرند را زیر پا گذاشتیم اما خبری از نازنین به‌دست نیاوردیم.

به‌دنبال اظهارات خانواده نازنین، گروهی از مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی جنایی مأمور رسیدگی به این پرونده شدند تا ردی از دختر جوان به‌دست آورند. همچنان که بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت، 2هفته پس از ناپدید‌شدن دختر جوان خودروی وی حوالی سه‌راه آدران کشف شد. خودرو چند روزی بود که کنار خیابان پارک شده بود تا اینکه پلیس مشکوک شده و پس از استعلام پی برد که مشخصات آن در سیستم ثبت شده است. خودروی وی به اداره آگاهی پایتخت منتقل شد که با انجام بررسی‌ها مشخص شد تمام مدارک داخل داشبورد است به جز گوشی موبایل و نامه اداری که قرار بود ‌آن را به ارگانی دولتی در پرند برساند. این تمام ماجرا نبود چرا‌که مأموران با انجام بازرسی‌های بیشتر متوجه چند لکه خون در صندلی جلو شدند. اما شسته شده بود و به همین دلیل نمی‌شد تشخیص داد که گروه خونی آن متعلق به نازنین بوده یا نه. علاوه بر این، در تحقیقات مشخص شد که خودروی دخترجوان درست همان روزی که ناپدید شده از عوارضی تهران- ساوه عبور کرده است اما مشخص نبود که چند نفر داخل ماشین بودند.

در ادامه مأموران با انجام ردیابی‌ها چند نفر را که از سیم‌کارت نازنین استفاده کرده بودند، دستگیر کردند اما به هیچ ردی نرسیدند، چرا‌که آنها دست به ‌دست سیم‌کارت را خریده بودند. با وجود این، جست‌و‌جوی کارآگاهان برای شناسایی ردی از دختر جوان ادامه دارد تا معمای سرنوشت او فاش شود. از سوی دیگر قاضی سهرابی مجوز انتشار عکس نازنین را در روزنامه‌ها ‌صادر کرده و کسانی که اطلاعی از سرنوشت او دارند می‌توانند اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن‌ 51055510 در اختیار مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار دهند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر