زمان مطالعه: 2 دقیقه

در جست‌وجوی کارن کوچولو

کسانی که از محل سکونت پسربچه اطلاع دارند می‌توانند اطلاعات خود را در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند

محمد جعفری

روزنامه نگار

26 شهریور 1397
شناسه : 1010
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/1010
15304+
بالا
کسانی که از محل سکونت پسربچه اطلاع دارند می‌توانند اطلاعات خود را در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند

پلیس آگاهی تهران در جست‌وجوی پسربچه‌ای پنج‌ساله است که احتمال می‌رود توسط پدرش ربوده شده است.

24خرداد امسال کارآگاهان اداره 11پلیس آگاهی تهران در جریان ربوده شدن پسربچه‌ای پنج‌ساله به نام کارن قرار گرفتند. مادر او به مأموران گفت: با توجه به مشکل شدید خانوادگی که با همسرم و خانواده‌اش داشتم، حضانت پسرم به‌نام کارن از سوی دادگاه به من داده شد. با این حال پدرش می‌توانست در هفته یک روز او را ببیند. روز چهارشنبه طبق قرار دادگاه، پسرم را در کلانتری تحویل پدرش دادم، پدر کارن باید پسرم را روز پنجشنبه باز می‌گرداند، اما روز پنجشنبه با من تماس گرفت و تهدید کرد که دیگر پسرم را نخواهم دید و قصد دارد کارن را از کشور خارج کند. از آن زمان تاکنون نه از کارن خبر دارم و نه از پدرش.

به‌گفته سرهنگ بابک نمک‌شناس، رئیس اداره اجتماعی و اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران، کارآگاهان اداره یازدهم در نخستین تحقیقات راهی محل سکونت پدر کارن در منطقه صادقیه شدند، اما بررسی‌ها نشان می‌داد که این مرد با برنامه‌ریزی قبلی محل سکونتش را ترک کرده و خانواده‌اش نیز اطلاعی از وی ندارند.

او ادامه داد: درحالی‌که هنوز ردی از پسربچه ربوده شده به‌دست نیامده، بازپرس پرونده مجوز انتشار تصویر او را در روزنامه‌ها صادر کرد. کسانی که از محل سکونت وی اطلاع دارند می‌توانند اطلاعات خود را از طریق شماره تماس51055511 در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر