درگیری ناموسی در بوستان انقلاب شاهین شهر/ ضاربان آمران به معروف دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از ضاربان آمران به معروف در بوستان انقلاب شاهین شهر خبرداد.
تاریخ: 20 تیر 1402
شناسه: 97972

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از ضاربان آمران به معروف در بوستان انقلاب شاهین شهر خبرداد.

 سرهنگ بهزاد ثابت راسخ اظهار داشت: چند روز قبل در بوستان انقلاب شاهین شهر پدر و پسری در مواجهه با ایجاد مزاحمت چند جوان اوباش برای یکی از نوامیس اقدام به تذکر لسانی و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند که در پی آن ۲ نفر از آنها به طرزی ناجوانمردانه با سلاح سرد به این ۲ آمر به معروف حمله ور و آنها را به شدت مجروح و از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: بلافاصله با دریافت این خبر تیمی متشکل از مأموران زبده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شاهین شهر، مأمور شناسایی و دستگیری ضاربان و عاملان این اقدام ناجوانمردانه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در نهایت با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی پلیس هر ۲ ضارب اصلی شناسایی و صبح امروز در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و اقلام ممنوعه دیگر از متهمان و تحویل آنها به مرجع قضائی، بر حمایت همه جانبه پلیس از آمران به معروف تاکید و خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس بوده و کسانی که بخواهند خدشه‌ای به امنیت و آرامش شهروندان وارد کنند به شدت و برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

  صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه