بخشش قاتلی در کرمان پس از 21 سال

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: در راستای پویش به حرمت امام رضا می‌بخشم یک محکوم به قصاص پس از ۲۱ سال به زندگی بازگشت.
تاریخ: 05 خرداد 1402
شناسه: 96733

حادثه 24 -  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: در راستای پویش به حرمت امام رضا می‌بخشم یک محکوم به قصاص پس از ۲۱ سال به زندگی بازگشت.

امید رضایی اظهار کرد: در دهه‌ی مبارک کرامت و در راستای پویش به حرمت امام رضا می بخشم یک محکوم به قصاص پس از ۲۱ سال به زندگی بازگشت.

وی افزود: متهم در سال ۱۳۸۱ مرتکب جرم شده و بلافاصله در همان سال دستگیر و روانه زندان می‌شود.پرونده متهم در مرحله دادسرا و دادگاه مورد رسیدگی قرار گرفته بود و حکم قصاص در مرحله اجرا قرار داشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج اعلام کرد: باتوجه به اینکه رفتار محکوم در زندان کهنوج حکایت از ابراز ندامت شدید وی داشت، تلاش در جهت اخذ رضایت در دستور کارجدی‌تر دستگاه قضایی و مصلحین قرار گرفت.

وی ادامه داد:با تلاش‌های صورت گرفته از سوی دادستانی، شورای حل اختلاف، فرماندهی سپاه شهرستان و سران طوایف و متنفذین نهایتا خانواده اولیای دم به احترام دهه‌ی مبارک کرامت و ولادت امام رضا (ع) از حق قصاص خود گذشتند و زندگی دوباره به یک انسان نادم بخشیدند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

در همین رابطه