آتش افروز خودروهای میلیاردی در همدان بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری عامل حریق عمدی دو دستگاه خودرو به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در همدان خبر داد.
تاریخ: 01 خرداد 1402
شناسه: 96619

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری عامل حریق عمدی دو دستگاه خودرو به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در همدان خبر داد.

هادی نجفی‌صالح اظهار کرد: در پی اعلام دو مورد آتش‌سوزی خودرو در یکی از مناطق شهر همدان در ساعات ابتدایی صبح، ماموران کلانتری ۱۱ شکریه در محل حاضر و با توجه به ظواهر امر و عمدی بودن این حریق شناسایی عاملان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی و با تصاویر به دست آمده از دوربین های ورودی و خروجی به کوچه محل حادثه، شخصی که هراسان با یک دستگاه پژوی مشکی‌رنگ اقدام به فرار می‌کرد، شناسایی و پس از استعلام مشخص شد، شماره متعلق به یک دستگاه پراید است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: با شروع تحقیقات پلیسی و استعلام‌های مختلف، آدرس متعلق به خودروی پژو کشف و این شخص در منزلش دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی، به حریق عمدی دو دستگاه خودرو به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به دلیل اختلاف مالی اعتراف کرد و با تشکیل پرونده و به جرم آتش‌سوزی عمدی و همچنین جعل پلاک روانه زندان شد.

 نجفی صالح گفت: از همشهریان خواستاریم با گزارش هر گونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری‌رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه