نجات جوان بمی از چنگال آدم ربایان در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی بم از رهایی یک جوان بمی در استان سیستان و بلوچستان با تلاش ماموران پلیس آگاهی خبر داد و گفت: علت این عمل مجرمانه اختلاف مالی بوده است.
تاریخ: 23 اردیبهشت 1402
شناسه: 96391

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی بم از رهایی یک جوان بمی در استان سیستان و بلوچستان با تلاش ماموران پلیس آگاهی خبر داد و گفت: علت این عمل مجرمانه اختلاف مالی بوده است.

سرهنگ یوسف سلیمانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ربایش یک پسر جوان در شهر بروات، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان بم قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تیم مجربی از ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کرد و پس از دریافت سرنخ‌هایی موفق شدند یکی از عاملان این گروگانگیری را شناسایی کنند که در ادامه با توجه به دستگیری این متهم و شناسایی سایر همدستان وی، آدم‌ربایان عرصه را برخود تنگ دیده و با رهایی فرد ربوده‌شده در یکی از نقاط استان سیستان و بلوچستان متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با بیان این که علت آدم‌ربایی اختلاف مالی بوده است، اظهار داشت: متهم دستگیرشده، پس از انتقال به پلیس آگاهی به چرایی و چگونگی انجام این عمل مجرمانه اعتراف کرد و تلاش برای دستگیری سایر همدستانش ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه