نجات جان ۳ زنجانی از مرگ حتمی توسط آتش‌نشانان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش‌نشانان زنجانی، ۳ زنجانی که در منزلی دچار حریق شده بود، محبوس و مصدوم بودند را نجات دادند.
تاریخ: 12 اردیبهشت 1402
شناسه: 96095

حادثه 24 -  رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش‌نشانان زنجانی، ۳ زنجانی که در منزلی دچار حریق شده بود، محبوس و مصدوم بودند را نجات دادند.

مجید امیرفضلی در رابطه با آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در زنجان، اظهار کرد: در ساعت ۲۲:۵۹ شب گذشته، حریق منزل مسکونی واقع در کوی فرهنگ زنجان از طریق تماس تلفنی شهروندان مبنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۸ آتش‌نشان از ایستگاه‌های ۶ و ۲ به همراه افسر عملیات با سه دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: اکیپ‌ها در ساعت ۲۳:۰۲ به محل حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی رسیده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه زمان رسیدن اولین اکیپ به محل آتش‌سوزی منزل مسکونی، ۳ دقیقه بوده است، خاطرنشان کرد: بلافاصله ۳ نفر که در منزل محبوس و مصدوم شده بودند رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شدند؛ گفتنی است پس از رهاسازی، نسبت به اطفاء حریق و ایمن‌سازی محل اقدامات لازم انجام شده است.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

 

در همین رابطه