حادثه خونین در کوه پراو یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: حادثه در کوه پراو یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
تاریخ: 25 فروردین 1402
شناسه: 95648

حادثه 24 -  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: حادثه در کوه پراو یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

محمدباقر محمدی اظهار کرد: بامداد امروز جمعه طی تماس تلفنی شخصی مبنی بر مصدومیت و گیر افتادگی ۲ نفر کوهنورد در ارتفاعات کوه پراو مسیر پناهگاه تیم‌های عملیاتی کوهستان جمعیت هلال احمر جهت برنامه ریزی و امدادرسانی در محل پایگاه کوهستان کرمانشاه به حالت آماده باش قرار می‌گیرند.

وی افزود: به دلیل شرایط بد آب و هوایی و هشدارهای مکرر هواشناسی، امکان برخورد صاعقه، بارش شدید باران و تاریکی مسیر، امکان صعود نیروهای عملیاتی به ارتفاعات وجود نداشته و تیم کوهستان رأس ساعت هشت به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: طی هماهنگی به عمل آمده تیم از مسیر دوم به ارتفاعات صعود کرده و به کوهنورد مصدوم که توسط کوهنوردان مستقر در پناهگاه به پایین منتقل شده بود دسترسی پیدا کردند.

محمدی بیان کرد: یک تیم عملیاتی با انجام کمک‌های اولیه، فیکس و بسکت کردن مصدوم نسبت به انتقال ایمن مصدوم به دامنه کوه اقدام کرده و یک تیم برای انتقال فوتی به مسیر ادامه داده و عملیات کماکان ادامه دارد.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی با در دست داشتن ۲ ست نجات، دیک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو ست نجات و یک دستگاه خودرو کمک دار در این عملیات حضور دارند.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه