تجاوز به زن طراح در جنوب تهران/ پلیس در تعقیب متجاوز سریالی

پلیس در تعقیب مردی است که با فریب زنی جوان که طراح دکوراسیون است به او تجاوز و از وی فیلم سیاه تهیه کرده است.
تاریخ: 15 فروردین 1402
شناسه: 95418

حادثه 24 -  پلیس در تعقیب مردی است که با فریب زنی جوان که طراح دکوراسیون است به او تجاوز و از وی فیلم سیاه تهیه کرده است.

زن جوانی در تعطیلات نوروز به دادسرای جنایی تهران رفت و گفت به دام یک مرد متجاوز گرفتار شده است. وی توضیح داد: من دفتر طراحی و دکوراسیون دارم و در زمینه تجهیزات ویلا فعالیت می‌کنم. چند روز قبل مردی به‌عنوان مشتری با من تماس گرفت و گفت قصد تجهیز کردن ویلایش در شمال کشور را دارد. قرار شد کار او را انجام بدهم و روز حادثه با وی قرار گذاشتم تا درباره مسائل کاری با یکدیگر صحبت کنیم اما خبر نداشتم که او نقشه شومی در سر دارد.

وی ادامه داد: روز حادثه مرد جوان سوار ماشین من شد و قرار شد به یک کافه برویم تا قرارداد کاری را تنظیم کنیم اما هنوز مسافتی طی نکرده بودیم که مرد جوان چاقویی روی پهلویم قرار داد و مرا تهدید به قتل کرد. وی از من خواست تا به منطقه‌ای در جنوب تهران برویم و با تهدید مرا به خانه‌ای قدیمی انتقال داد. در آنجا با تهدید به من تجاوز کرد و ازمن عکس و فیلم سیاه گرفت. او تهدید کرد که اگر شکایت کنم فیلم وعکس‌هایم را در فضای مجازی منتشر کرده و آبرویم را می‌برد. حتی عکس زنی در گوشی‌اش را نشانم داد و گفت او با این ترفند، طعمه هایش را ربوده و تسلیم نیت‌های شیطانی‌اش می‌کند. حتی می‌گفت یکی از طعمه‌هایش تصمیم به شکایت داشته که وی عکس‌ها را منتشر کرده و زن جوان را مجبور کرده شکایتش را پس بگیرد.

وی ادامه داد: آن روز وحشتناک گذشت و مرد متجاوز پس از چند ساعت با اجرای نقشه شیطانی و سرقت طلاهایم، رهایم کرد اما من از ترس انتشار عکس و فیلم‌ها جرأت نکردم شکایتی علیه وی مطرح کنم تا اینکه شب عید مرد متجاوز به من زنگ زد و درخواست کرد که به‌عنوان پیش پرداخت 3هزاردلار تهیه کنم و به او برسانم. وی می‌گفت اگر دلارها را به او نرسانم فیلم‌ها را منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد. من که به‌شدت اعصابم به‌هم ریخته بود موضوع را با دوستانم درمیان گذاشتم و آنها از من خواستند علیه مرد متجاوز شکایت کنم تا به‌زودی دستگیر شود و به مجازات برسد.به این ترتیب بود که ترس را کنار گذاشتم و تصمیم به شکایت گرفتم.

با ثبت این شکایت، تحقیقات به دستور قاضی امیر حسین مردانی، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران برای دستگیری متهم فراری آغاز شده است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه