بررسی رتبه بندی معلمان و پرداخت معوقات در مجلس/ 2 وزیر به مجلس می روند

یک عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه این کمیسیون به منظور بررسی موضوع رتبه بندی معلمان و پرداخت معوقات فرهنگیان با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
تاریخ: 14 فروردین 1402
شناسه: 95391

حادثه 24 -  یک عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه این کمیسیون به منظور بررسی موضوع رتبه بندی معلمان و پرداخت معوقات فرهنگیان با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی درباره دستورکار کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه آن در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: بعدازظهر امروز (دوشنبه ۱۴ فروردین) اولین جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در سال جدید تشکیل می شود.

وی افزود: بحث رتبه بندی معلمان و اجرای آن و عدم پرداخت معوقات فرهنگیان در دستورکار جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

این عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی همچنین گفت که در جلسه امروز این کمیسیون سیدمسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش حضور خواهند داشت.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه