دستگیری 3 مرد شرور در اصفهان توسط وزارت اطلاعات

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۳ نفر از اشرار و اراذل و اوباش متواری و تحت تعقیب به دست سربازان گمنام امام زمان(عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
تاریخ: 09 اسفند 1401
شناسه: 94974

حادثه 24 -  رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۳ نفر از اشرار و اراذل و اوباش متواری و تحت تعقیب به دست سربازان گمنام امام زمان(عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مسعود طریفی، اظهار داشت: مهرماه سال جاری 3 نفر به اتهام اخلال در نظم عمومی، تیراندازی با سلاح گرم و نگهداری سلاح غیرمجاز تحت تعقیب قرار گرفتند، اما به علت اینکه مدام محل اختفای خود را تغییر می‌دادند دستگیری آنان با مشکل همراه بود.

وی افزود: در نهایت شناسایی و دستگیری این متهمان به صورت ویژه در دستور ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت و که سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از چندین روز کار دقیق اطلاعاتی و رصد هوشمندانه، موفق شدند مخفیگاه متهمان را در کلانشهر اصفهان شناسایی و در یک عملیات منسجم، هماهنگ و ضربتی آنان را دستگیر کردند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند، گفت: ستاد خبری سازمان اطلاعات فراجا با سرشماره پیامکی 110322110 و نشانی اینترنتی Aminemardom.police.ir آماده دریافت اخبار، گزارشات و اطلاعات در حوزه امنیت عمومی و حوادث مرتبط با اخلال در امنیت عمومی شهروندان است.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه