۴ کارگر جوان هنگام نصب المان های شهری دچار برق گرفتگی شدند/ دو نفر جان باختند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: چهار کارگر جوان هنگام نصب المان های شهری در خیابان کشاورز دچار برق گرفتگی شدند که دو نفر از آنها در دم جان باختند.
تاریخ: 04 اسفند 1401
شناسه: 94816

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی مشهد گفت: چهار کارگر جوان هنگام نصب المان های شهری در خیابان کشاورز دچار برق گرفتگی شدند که دو نفر از آنها در دم جان باختند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه منجر به مرگ در خیابان کشاورز، بلافاصله ماموران کلانتری ۳۰ سپاد به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه جرثقیل در حال جا به جا کردن المان شهری بوده که با کابل های برق برخورد کرده و چهار کارگر جوان یک شرکت خدماتی که در حال جانمایی المان شهری بودند دچار برق گرفتگی شدید شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در این حادثه، ۲ کارگر ۲۲ و ۲۴ ساله به علت شدت جراحات جان باختند و ۲ کارگر دیگر نیز به شدت مصدوم و بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

نگهبان افزود: در این خصوص یک پرونده قضایی تشکیل و اجساد متوفیان به سردخانه منتقل شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

این حادثه مربوط به کارگاه های شهرداری نیست

رییس اداره هنری سازمان فرهنگی- فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد نیز در این خصوص اظهار کرد: این حادثه در کارگاهی در مجاورت کارگاه شهرداری رخ داده و متعلق به شهرداری نبوده است.

علی مسافری افزود: در حاشیه شهر مشهد فضاهای کارگاهی مشترکی وجود دارد و در این حادثه نیز پیمانکار با تعدادی کارگر روزمزد در حال کار بوده که حادثه برق گرفتگی رخ داده و ۲ کارگر روزمزد آن پیمانکار در دم جان باختند.

او اضافه کرد: در این حادثه 2 کارگر شهرداری نیز که در کارگاه مجاور مشغول فعالیت بودند دچار برق گرفتگی شدند که هم اینک بستری هستند اما حال عمومی شان خوب است.

رییس اداره هنری سازمان فرهنگی- فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: تا هنگامی که شهرداری المانها را از هنرمندان تحویل می گیرد هیچ مسوولیتی درقبال حوادث پیش آمده ندارد و شهرداری تا دوازدهم اسفند ماه هیچ المانی را تحویل نمی گیرد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه