خبر مهم درباره تائید مدارک ۷۵۰۰ معلم برای رتبه‌بندی

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در طرح رتبه‌بندی معلمان مدارک بیش از هفت هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان تأیید شده است.
تاریخ: 26 بهمن 1401
شناسه: 94599

حادثه 24 -  مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در طرح رتبه‌بندی معلمان مدارک بیش از هفت هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان تأیید شده است.

 علی موحدی  چهارشنبه ۲۶ بهمن در نشست با نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس اظهار کرد: اقدامات کارکنان، فرهنگیان و معلمان در حوزه آموزش و پرورش استان بوشهر در عرصه فرهنگ‌سازی، آموزشی و مقابله با اهداف دشمنان و خنثی شدن توطئه آنان قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه مسئولان از دستگاه تعلیم و تربیت استان رضایت دارند، اضافه کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر در وضعیت مطلوبی در حمایت از مسئولان قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه در عرصه مقابله با اغتشاشات اخیر آموزش و پرورش استان بوشهر خوش درخشیده است تصریح کرد: بوشهر در این عرصه دارای کمترین مشکلات در کشور داشت که نشان از توجه فرهنگیان در آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان نسبت به توطئه دشمنان است.

موحدی خدمات معلمان، مدیران مدارس و کارکنان این حوزه را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: با وجود اینکه ۱۸۰ شبکه فارسی زبان علیه فرهنگ مردم ایران اسلامی تلاش می‌کند، معلمان در مقابله با توطئه دشمنان نقش ممتاز و ویژه‌ای دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان پرداخت و تصریح کرد: حداکثر با حقوق اسفند ماه طرح رتبه‌بندی معلمان به مرحله اجرا در می‌آید.

وی با بیان اینکه تاکنون در طرح رتبه‌بندی مدارک بیش از هفت هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان تأیید شده است، خاطر نشان کرد: بارگذاری اطلاعات معلمان و کارکنان آموزش و پرورش استان بوشهر با تلاش جهادی ادامه دارد.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه