شرور شهرری با ۳ قبضه چاقو و قمه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عوامل اصلی درگیری، ایجاد ضرب و جرح و تخریب مغازه و خودرو، خبر داد.
تاریخ: 18 بهمن 1401
شناسه: 94446

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عوامل اصلی درگیری، ایجاد ضرب و جرح و تخریب مغازه و خودرو، خبر داد.

سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴نفر از عاملان اصلی درگیری که اقدام به ایجاد ضرب و جرح ، تخریب مغازه و خودرو نموده بودند، خبر داد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت : در پی اعلام خبر از سوی مرکز پیام مبنی بر درگیری و تخریب خودرو سریعاً تیم های عملیاتی پلیس اطلاعات و کلانتری۱۳۱شهرری به محل اعزام شدند که متاسفانه قبل از حضور ماموران عاملان از صحنه متواری شده بودند.

وی افزود: در بازدید میدانی مشخص شد چهار نفر از اراذل و اوباش اقدام به ایجاد ضرب و جرح و تخریب مغازه و خودرو ، سرقت دو دستگاه تلفن همراه و مقداری وجه نقد از یک شهروند کرده بودند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: با بررسی های تخصصی و فنی و اقدامات هوشمندانه پلیسی در کمتر از یک ساعت مخفیگاه عاملان در اطراف شهرستان ری شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم سریعاً تیم های عملیاتی به موقعیت اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: هر۴ متهم در یک عملیات ضربتی و منسجم دستگیر شده و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳قبضه سلاح سرد (قمه و چاقو) ۲ دستگاه ضبط خودرو مسروقه، ۷ دستگاه تلفن همراه مسروقه،یک دستگاه لپ تاپ کشف گردید.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: تحقیقات جهت تکمیل پرونده همچنان ادامه دارد.

 

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه