قتل مرد 65 ساله با چاقوی یک جوان در بابلسر

عامل درگیری منجر به قتل در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان بابلسر دستگیر شد.
تاریخ: 04 بهمن 1401
شناسه: 94058

حادثه 24 -  عامل درگیری منجر به قتل در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان بابلسر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بابلسر گفت: در پی اعلام مرکز فوریتی پلیس مبنی بر وقوع درگیری و چاقوخوردگی، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

 سرهنگ سیدجعفر افضلی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد طی درگیری دو شخص با یکدیگر، مرد ۶۲ ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو به شدت مجروح که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و فرد ضارب نیز از محل حادثه متواری شد.

او با اشاره به اینکه بعلت شدت جراحت ناشی از برخورد سلاح سرد، شخص مضروب بعد بستری در بیمارستان جان خود را از دست داد، گفت: عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بابلسر با دریافت مشخصات ضارب، بلافاصله با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی بابلسر ادامه داد: ماموران پلیس امنیت با اقدامات فنی و پلیسی متهم که یک جوان ۳۵ ساله بود را کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر که وی در تحقیقات اولیه به ارتکاب این بزه با ضربه چاقو اعتراف کرد که علت و انگیزه درگیری در دست بررسی است.

سرهنگ افضلی گفت: فقدان مهارت‌های لازم و تصمیم گیری در بدترین زمان ممکن یعنی عصبانیت، منجر به بروز این گونه اتفاقات شوم می‌گردد که یک فرد را به آغوش سرد خاک سپرده و فرد دیگر را با آینده‌ای تاریک و تباه روبه رو می‌سازد.

 آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه