تیراندازی خونین در خاش/ دستگیری قاتل پس از 16 ماه فرار در راسک

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شروری که با تیراندازی به سمت شهروند خاشی موجب رعب و وحشت عمومی شده بود در اقدام ضربتی ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
تاریخ: 17 دی 1401
شناسه: 93488

حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شروری که با تیراندازی به سمت شهروند خاشی موجب رعب و وحشت عمومی شده بود در اقدام ضربتی ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی جوکار داشت: در پی اعلام یک مورد تیراندازی به سمت شهروندی در یکی از محلات شهر خاش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: با حضور به موقع ماموران پلیس در صحنه مشخص شد فردی سوار بر یک دستگاه خودرو پژو 405 با اسلحه کلاش به سمت شهروندی تیراندازی کرده و از صحنه متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در این راستا با اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران پلیس در نهایت، عامل این تیراندازی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در یکی از خیابان های شهرستان خاش دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کلاش نیز کشف شد.

سرهنگ جوکار گفت: متهم انگیزه این تیراندازی را اختلاف خانوادگی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری قاتل پس از 16 ماه فرار

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: در شهریور ماه سال گذشته طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر قتل شهروندی در یکی از محلات شهرستان راسک، بلافاصله اکیپی مجرب از ماموران انتظامی شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه ماموران انتظامی و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که 2 نفر با در دست داشتن سلاح کلاش اقدام به تیراندازی به سمت فردی کردند که در پی این تیراندازی وی به قتل می‌رسد.

سرهنگ جوکار بیان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده، چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ هایی از محل اختفاء متهمان به دست آورده و در نهایت در عملیاتی ضربتی پس از 16 ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته متهمان به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات قبلی با مقتول اعلام و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه