دستگیری موتورسوارن زورگیر در پاکدشت

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری اعضای باند ۱۰ نفره سارقان که اقدام به زورگیری همراه با خشونت می‌کردند، خبر داد.
تاریخ: 13 دی 1401
شناسه: 93397

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری اعضای باند ۱۰ نفره سارقان که اقدام به زورگیری همراه با خشونت می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ نجم الدین مرادی گفت: با توجه به وقوع زورگیری توسط راکبان چند دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پاسگاه فیلستان قرار گرفت.

 وی افزود: با بررسی دوربین‌های مدار بسته، اظهارات شکات، تصویر سازی از متهمان و انجام اقدامات فنی و تحقیقات میدانی اطلاعات مشخصی از زورگیران به دست آمد که در اختیار گشت‌های کلانتری قرار داده شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: گشت کلانتری در ساعات پایانی شب گذشته با توجه به اطلاعات داده شده به یک موتورسیکلت با ۳ سرنشین مظنون شده و راکبین به محض رویت واحد گشت اقدام به فرار نمودند که با هوشیاری گشت متوقف و ۳ نفر دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده تعداد ۷ نفر از همدستان نیز در مخفیگاهشان دستگیر و از محل ۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، آلات و ادوات شماره‌های دست کوب کشف و ضبط شد.

سرهنگ مرادی اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان نحوه سرقت‌ها را اینگونه عنوان می‌کنند که در جاده‌های روستایی و مکان‌های خلوت و با چندین دستگاه موتور سیکلت راه را بر طعمه خود بسته و پس از مضروب ساختن وی با قمه، شمشیر و چماق موتورسیکلت وی را به سرقت برده و با از بین بردن شماره اصلی موتور سیکلت و کوبیدن شماره جعلی جدید اقدام به فروش می‌کردند.

در پایان فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اعلام کرد، اعضای این باند ۱۰ نفره پس از تکمیل پرونده به مقام قضائی معرفی و در اختیار پلیس آگاهی می‌باشد از شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت و زورگیری قرار گرفتند درخواست می‌شود برای پیگیری و شکایت به پلیس آگاهی پاکدشت مراجعه نمایند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه