سلفی دختر دانشجوی زنجانی را تا یک قدمی مرگ برد

مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: یکی از دانشجویان دختر دانشگاه زنجان که به گفته دوستان خود در حال سلفی گرفتن و فیلمبرداری در هوای برفی بر روی چمن روبروی بوفه گلستان بود به دلیل افتادن در دریچه آب، آسیب جزئی دیده و راهی بیمارستان شد.
تاریخ: 04 دی 1401
شناسه: 93114

حادثه 24 -  مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: یکی از دانشجویان دختر دانشگاه زنجان که به گفته دوستان خود در حال سلفی گرفتن و فیلمبرداری در هوای برفی بر روی چمن روبروی بوفه گلستان بود به دلیل افتادن در دریچه آب، آسیب جزئی دیده و راهی بیمارستان شد.

علی سپهری در رابطه با حادثه رخ داده برای دختر دانشجو زنجانی، اظهار کرد: روز گذشته (۳ دی‌ماه) یکی از دانشجویان دختر دانشگاه زنجان با بارش برف روی چمن در گودال کوچک داخل چمن که محل تعبیه شیر آبیاری بود می‌افتد.

وی در رابطه با انتقال دانشجوی زنجانی با آمبولانس به بیمارستان، افزود: بلافاصله مرکز بهداشت و درمان دانشگاه زنجان با آمبولانس این دانشجوی دختر را برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیر حوزه ریاست و  مدیر حراست دانشگاه زنجان از دانشجوی مذکور در بیمارستان دیدار کردند و جویای احوال شدند؛ خوشبختانه صدمات جدی ناشی از افتادن در گودال به دانشجو وارد نشده است.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

در همین رابطه