تصادف پژو با آمبولانس در محور زنجان-بیجار ۲کشته برجا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد پژو ۴۰۵ با آمبولانس در مسیر زنجان به بیجار ۲ کشته و ۲ مصدوم بر جا گذاشت.
تاریخ: 03 دی 1401
شناسه: 93095

حادثه 24 -  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد پژو ۴۰۵ با آمبولانس در مسیر زنجان به بیجار ۲ کشته و ۲ مصدوم بر جا گذاشت.

سید قاسم موسوی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه آمبولانس ساعت ۱۰:۱۰ صبح امروز در کیلومتر ۷۵ جاده زنجان - بیجار به صورت رخ به رخ برخورد کردند.

وی افزود: این حادثه ساعت ۱۰:۱۵ به ندای امداد جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام و بلافاصله ۲ تیم عملیات جاده‌ای از شهرستان ایجرود به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تعداد حادثه دیدگان چهار نفر بودند که راننده آمبولانس و پژو ۴۰۵ در دم فوت کردند که رهاسازی توسط تیم‌های عملیاتی هلال احمر انجام شد.

موسوی ادامه داد: ۲ مصدوم حادثه نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی استان زنجان منتقل شدند.

وی ادامه داد: برای این عملیات یک دستگاه آمبولانس، خودروی نجات و ست هیدرولیک بکارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این آمبولانس متعلق به بیمارستان شهرستان تکاب حامل مادر باردار بود.

موسوی، زمان پایان عملیات را ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه بیان کرد و اظهار داشت: امداد رسانی با همکاری اورژانس، پلیس راه، راهداری، نیروی انتظامی و آتش نشانی انجام شد.

وی تاکید کرد: هموطنان می‌توانند در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز با ندای امداد ۱۱۲ تماس برقرار کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه