گروگان گیری پسر 21 ساله به خاطر اختلافات مالی با پدر در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از رهایی گروگان ۲۱ ساله درشهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان خبرداد.
تاریخ: 19 آذر 1401
شناسه: 92673

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از رهایی گروگان ۲۱ ساله درشهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان خبرداد.

سرهنگ محمد سرگزی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در ۶ شهریورماه سال جاری، در یکی از خیابان‌های شهر سراوان بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح، جوانی ۲۱ ساله را با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ ربوده و از محل متواری شده اند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی با پدر این جوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

سرهنگ سرگزی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

وی در ادامه گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و همکاری مرزبانان هنگ مرزی سراوان، محل اسارت این گروگان شناسایی، فرد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

 آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه