نجات 2 گروگان‌ از چنگال آدم ربایان در سراوان

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان دو گروگان 45 و 20 ساله در کمتر از 12 ساعت از چنگال آدم ربایان نجات یافتند.
تاریخ: 13 آذر 1401
شناسه: 92486

حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان دو گروگان 45 و 20 ساله در کمتر از 12 ساعت از چنگال آدم ربایان نجات یافتند.

سرهنگ مرتضی جوکار در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی گزارش 2 فقره آدم ربایی، در یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی کلانتری 13 شهرستان سراوان بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت هایی پوشیده و با تهدید سلاح ، طی 2 مرحله جوانی 20ساله و مردی 45 ساله را با یک دستگاه خودروی تویوتا و پژو 405 ربوده و از محل متواری شده اند.

 وی ادامه داد: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این دو نفر را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

 سرهنگ جوکار تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان ها، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری آن ها و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند. 

 جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: سرانجام پس از 12 ساعت تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این گروگان ها شناسایی،افراد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند ، متواری شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه گروگان ها صحیح و سالم تحویل خانواده ها شدند، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه