کشف اجساد دو سرنشین خودروی گرفتار شده در سیلاب

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: پس از جستجوی هشت ساعته پیکر بی‌جان دو سرنشین خودروی سمند گرفتار شده در سیلاب پیدا شد.
تاریخ: 27 آبان 1401
شناسه: 91918

حادثه 24 -  معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: پس از جستجوی هشت ساعته پیکر بی‌جان دو سرنشین خودروی سمند گرفتار شده در سیلاب پیدا شد.

امیر عباس نجفی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اعلام جزئیات عملیات جستجو و نجات در روستای چمن لاله بخش مرکزی شهرستان هفتکل، اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری سمند با دو سرنشین حوالی ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه در حین عبور از یک پل و بر اثر شدت جریان آب ناشی از بارندگی شدید کنترل خود را از دست داده و اسیر سیلاب شدند.

وی افزود: پس از کسب خبر بلافاصله تیم‌های عملیاتی به منطقه گسیل و علاوه بر چهار تیم عملیاتی این جمعیت از شعب هفتکل، رامهرمز و باغ‌ملک دو تیم واکنش سریع نیز از مرکز استان به محل حادثه اعزام و عملیات جستجو آغاز شد.

نجفی در ادامه با اشاره به تلاش بی وقفه نجاتگران هلال احمر در طول بیش از هشت ساعت گذشته و جستجوی شبانه مداوم، گفت: سرانجام پیکر بی جان هر دو مفقودی در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری از محل حادثه حوالی ساعت ۷:۴۵ صبح امروز شناسایی و منتقل شدند.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه