تذکر نماینده مجلس به سازمان برنامه و بودجه درباره قانون رتبه بندی معلمان

نماینده علی آباد در مجلس گفت: در زمینه قانون رتبه بندی معلمان از سوی رئیس و کارکنان سازمان برنامه و بودجه اقدامی صورت نگرفته و آن را به ماه‌های آینده موکول می‌کنند.
تاریخ: 24 مهر 1401
شناسه: 90968

حادثه 24 -  نماینده علی آباد در مجلس گفت: در زمینه قانون رتبه بندی معلمان از سوی رئیس و کارکنان سازمان برنامه و بودجه اقدامی صورت نگرفته و آن را به ماه‌های آینده موکول می‌کنند.

رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۴ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در زمینه قانون رتبه بندی معلمان اقدامی از سوی رئیس و کارکنان سازمان برنامه و بودجه اقدامی صورت نگرفته و آن را به ماه‌های آینده موکول می‌کنند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علی رغم تخصیص اعتبار ۹ هزار میلیارد تومانی در بودجه سال جاری، حدود یک سال و نیم است که فرهنگیان، کارکنان شرکت مخابرات و کارکنان اداری، پاداش دریافت نکرده اند که باید تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ میلیارد اعتبار برای هر حوزه انتخابیه دیده شده، اما مشخص نیست سازمان برنامه و بودجه چرا در زمینه تامین اعتبارات تعلل می‌کند، افزود: هیات رئیسه مجلس در نشستی علنی و یا غیرعلنی موضوعات را پیگیری و مشخص کند، زیرا ما صدای مردم هستیم.  

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه