اخبار حوادث امروز (9 مهر 1401) از سفارش چوبه دار برای عامل جنایت در خانه وحشت تا جزئیات هلاکت عبدالمجید ریگی و یاسر شه بخش

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (9 مهر 1401) را بازخوانی می‌کنیم.
تاریخ: 09 مهر 1401
شناسه: 90631

 ناگفته های یکی از وکلای خانواده امینی درباره پرونده مرگ مهسا

  یکی از وکلای خانواده مهسا امینی از تشکیل جلسه پزشکی قانونی درباره این پرونده خبر داد.

 

سقوط مرگیار مرد ۵۳ ساله از درخت گردو

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان از فوت مردی ۵۳ ساله در اثر سقوط از درخت در این شهرستان خبر داد.

 

آمار امروز کرونا / شنبه 9 مهر 1401

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۴۲۹ نفر رسید.

 

تصادف 2 خودروی سواری در محور گوشکی  به یاسوج ۱۴ مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از برخورد دو خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور گوشکی به یاسوج خبر داد و گفت: این حادثه منجر به مصدوم شدن ۱۴ نفر از سرنشینان شد.

 

بخشش سربازی که سرباز دیگری را کشته بود

  یک محکوم به قصاص با وساطت رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و دادستان نظامی استان کرمانشاه و رضایت خانواده اولیای دم زندگی دوباره یافت.

 

قاتل فراری هنگام خروج از کشور بازداشت شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری یک قاتل فراری که با تهیه مدارک جعلی قصد خروج از کشور را داشت، خبر داد.

 

ربودن زن جوان مقابل چشمان همسرش

مرد شرور که با همدستی دو دوست خود، زن جوانی را مقابل چشمان شوهرش ربوده و پس از تعرض به او، وی را در یکی از میادین شهر رها کرده بودند، از سوی پلیس دستگیر شد.

 

معلم عصبانی چرا دانش آموز همدانی را تنبیه کرد؟

پدر دانش‌آموزی که در شهرستان بهار توسط معلمش تنبیه‌بدنی شده گفت: پسرم در حال حاضر سردرد دارد، بی‌حال است و شب گذشته فشارش روی شش بوده است.

 

آخرین خبر از گزارش پزشکی قانونی درباره مهسا امینی

  نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: فرصت سه هفته ای پزشکی قانونی برای ارائه گزارش نهایی و رسمی خود درباره پرونده فوت مهسا امینی تا پایان این هفته به پایان می رسد و انتظار می‌رود این گزارش تا پایان این هفته به دست مجلس برسد.

 

قتل هولناک پسر 11 ساله در مشهد با یک لگد

جوان موتورسواری با مشاهده یک کودک که با برادر کوچک تر وی گلاویز شده بود، ناگهان آتش خشم وجودش را فراگرفت و با ضربه لگدی که بر پیکر کودک 11 ساله فرود آورد حادثه هولناکی را در مشهد رقم زد.

 

زاهدان، یک روز پس از جمعه خونین / به 3 کلانتری حمله شد/ سرنشینان یک پژو بین مردم اسلحه پخش می‌کردند/ آمار شهدا و مجروحان درگیری های مسلحانه

  پس از حمله تروریستی به چند کلانتری، بانک و فروشگاه زنجیره‌ای و متاسفانه کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان و نیروهای نظامی در حال حاضر آرامش در زاهدان حاکم است. یکی از دستگیر شدگان از توزیع سلاح میان مردم توسط یک خودرو پژوی ۴۰۵ خبر می‌دهد.

 

ترور نافرجام یک قاضی در سیستان و بلوچستان + جزئیات

  قاضی شعبه دو بازپرسی سراوان روز گذشته مورد سوءقصد عده‌ای ناشناس قرار گرفت.

 

جزئیات هلاکت عبدالمجید ریگی و یاسر شه بخش

یک منبع آگاه امنیتی از هلاکت عبدالمجید ریگی و یاسر شه بخش دو عضو گروهک تجزیه طلب جیش الظلم در حادثه تروریستی زاهدان خبر داد.

 

پشت پرده مرگ پسر نسرین مقانلو چه بود؟/ ارشیا در آمریکا زندگی می کرد

همزمان با مرگ پسر نسرین مقانلو بازیگر معروف سینما، تحقیقات برای تعیین علت اصلی این حادثه از سوی بازپرس جنایی تهران آغاز شد.

 

سفارش چوبه دار برای عامل جنایت در خانه وحشت / سعید به 3 زن تجاوز کرده است

  مرد جنایتکاری که سه زن جوان را در خانه‌اش حبس و به آنها تعرض کرده و یک زن را نیز به قتل رسانده بود پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد و این در حالی است که پرونده قتل او در دادسرای امور جنایی تهران همچنان مفتوح است.

 

 آخرین «اخبار حوادث» را در صفحه اخبار حوادث حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی :
در همین رابطه