رسوایی رشوه‌بگیران یکی از ادارات دولتی در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۲ نفر از کارکنان یکی از ادارات دولتی قزوین که در ازای کار غیر قانونی اقدام به دریافت رشوه کرده بودند، دستگیر شدند.
تاریخ: 01 شهریور 1401
شناسه: 89730

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۲ نفر از کارکنان یکی از ادارات دولتی قزوین که در ازای کار غیر قانونی اقدام به دریافت رشوه کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی اعلام مقام قضائی مبنی بر اینکه ۲ نفر از کارکنان دولتی قزوین بابت انجام کار غیر قانونی از عوامل یکی از کارخانجات تولیدی وجه نقد و رشوه دریافت کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که این افراد برای دریافت رشوه به یکی از استان‌های همجوار عزیمت کرده و با دریافت مبلغ رشوه در حال بازگشت به قزوین هستند؛ بلافاصله مأموران برای شناسایی و دستگیری متهمان به مبادی ورودی شهر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی_پلیسی خودروی متهمان شناسایی و هنگام ورود به استان متوقف شد.

 بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار ابراهیمی بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده مبلغ ۴۵ هزار دلار از این دو کارمند کشف و ضبط شد.

وی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی با جدیت در مقابل برهم زنندگان امنیت اقتصادی ایستاده و مطابق قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه