دستگیری کابوس رانندگان کامیون های باری در تهران / او با آبمیوه مسموم رانندگان را بی هوش میکرد

رئیس پلیس آگاهی از دستگیری سارقی که با شیوه بیهوش کردن رانندگان باربری خودرو‌های آنان را سرقت می‌کرد، خبر داد.
تاریخ: 25 مرداد 1401
شناسه: 89513

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی از دستگیری سارقی که با شیوه بیهوش کردن رانندگان باربری خودرو‌های آنان را سرقت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه «علی ولی‌پور گودرزی» گفت: با سرقت از دو راننده کامیونت با شیوه و شگرد بیهوشی در مرکز تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد، متهم با اجاره آپارتمان مبله و به بهانه اثاث‌کشی طی تماس با شرکت باربری درخواست کامیونت کرده و با چرب زبانی راننده را به داخل منزل کشانده و با خوراندن آبمیوه مسموم با قرص‌های خواب‌آور به مال‌باختگان، اقدام به سرقت کامیونت و تلفن‌همراه و پول نقد آنان می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شدند و به بازبینی لحظه‌به‌لحظه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه وقوع جرم پرداختند و با اقدامات اطلاعاتی توانستند چهره سارق حرفه‌ای را شناسایی کنند.

گودرزی عنوان کرد: همین کافی بود تا کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی رصد‌های اطلاعاتی گسترده را کلید بزنند و با اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را در جنوب تهران شناسایی کنند؛ کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، پس از هماهنگی‌های قضائی راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود با شگرد بیهوشی اعتراف کرد و کارآگاهان موفق به کشف اموال مسروقه در مخفیگاه وی شدند.

ولی‌پور گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی دو مال‌باخته، متهم با هماهنگی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی :
در همین رابطه