کشف جسد مردی در دریاچه چیتگر

در 2حادثه جداگانه در پایتخت 2مرد جانشان را از دست دادند که یکی از آنها مردی است که جسدش در دریاچه چیتگر کشف شده است.
تاریخ: 11 تیر 1401
شناسه: 88047

حادثه 24 -  در 2حادثه جداگانه در پایتخت 2مرد جانشان را از دست دادند که یکی از آنها مردی است که جسدش در دریاچه چیتگر کشف شده است.

اولین حادثه ساعت 10چهارشنبه گذشته به قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل تهران اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که صبح چهارشنبه افرادی که برای تفریح و پیاده روی به اطراف دریاچه خلیج‌فارس رفته بودند چشمشان به جسد مردی افتاد که روی آب قرار داشت. آنها وحشت زده موضوع را به پلیس اطلاع دادند که با حضور مأموران مشخص شد متوفی حدود 28سال سن دارد. علت مرگ او مشخص نبود. با دستور بازپرس جنایی تهران جسد مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت اصلی مرگ او توسط متخصصان اعلام شود. از سوی دیگر گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای به‌دست آوردن هویت قربانی و اسرار مرگ معمایی او آغاز کرده‌اند.

دومین حادثه یک ساعت بعد یعنی ساعت 11چهارشنبه به قاضی ساسان غلامی گزارش شد. دومین قربانی مردی بود که در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود اما تلاش برای درمان او نتیجه نداد و مرد به کام مرگ فرو رفته بود. ماجرا از این قرار بود که مرد جانباخته از 20روز قبل در بیمارستان بستری شده و در کما بود. وی 20روز قبل برای شرکت در یک مهمانی به محله سعادت‌آباد رفته بود که به‌گفته اطرافیانش ناگهان صدای دزدگیر ماشینش به صدا در آمد. وی برای سرکشی و سر زدن به ماشینش، مهمانی را ترک کرد که مقابل ساختمان با چند سارق مواجه شد. دزدان در تاریکی شب قصد سرقت از ماشینش را داشتند که مقتول شروع به داد و فریاد کرد. او بی‌وقفه فریاد می‌زد و از مردم کمک می‌خواست. در این شرایط سارقان که خود را در یک قدمی دستگیری می‌دیدند سوار ماشین خودشان شدند تا فرار کنند. اما مقتول به سمت ماشین آنها رفت تا مانع فرارشان شود که دزدان وی را زیر گرفتند و متواری شدند. این اتفاق منجر شد که مقتول به‌شدت آسیب ببیند و به کما برود. در نهایت پس از 20روز که در کما بود جانش را از دست داد و پرونده جنایت پیش روی تیم جنایی پایتخت قرار گرفت تا به‌زودی با سرنخ‌های موجود دزدان جنایتکار را دستگیر کنند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه