ضارب کارشناس اورژانس قزوین دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ضارب کارشناس اورژانس قزوین که در روزهای اخیر یک تکنسین را در حین خدمت مورد ضرب و شتم قرار داده بود، دستگیر شد.
تاریخ: 24 خرداد 1401
شناسه: 87406

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ضارب کارشناس اورژانس قزوین که در روزهای اخیر یک تکنسین را در حین خدمت مورد ضرب و شتم قرار داده بود، دستگیر شد.

سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان مبنی بر ضرب و شتم کارشناس اورژانس در حین مأموریت، بلافاصله عوامل انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد کارشناس اورژانس حوالی ساعت ۲۳:۰۰ شب حادثه جهت رسیدگی به مصدومان حادثه تصادف به یکی از خیابان‌های سطح شهرستان اعزام می‌شود که در محل حادثه توسط راکب موتوری که عابر پیاده را مصدوم کرده، مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس قزوین، این مسئول انتظامی عنوان کرد: مأموران بلافاصله نسبت به دستگیری فرد ضارب اقدام و وی را با تشکیل پرونده روانه دادسرا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه تمام اقدامات کارکنان اورژانس در راستای خدمت‌رسانی به مردم است، بیان کرد: پلیس با تمام توان با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند و اجازه جولان به افراد فرصت‌طلب و هنجارشکن را نخواهد داد.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

 

در همین رابطه