تهیه فیلم سیاه از مزاحمت برای دختران در کهگیلویه

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه ازدستگیری عاملین ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم در فضای مجازی خبر داد.
تاریخ: 17 خرداد 1401
شناسه: 87174

حادثه 24 -  جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه ازدستگیری عاملین ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم در فضای مجازی خبر داد.

بهنام زمانی از شناسایی افرادی که در معابر و اماکن عمومی اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم می‌کردند و سپس از مزاحمت خود کلیپ تهیه و آن را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشتند، خبر داد و اظهار کرد: برابر گزارش واصله و با رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا این شهرستان مشخص گردید افرادی در معابر و اماکن عمومی برای دختران نوجوان ایجاد مزاحمت کرده و در حین ایجاد مزاحمت خود اقدام به تهیه فیلم نموده و سپس آن را به شکل استوری در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشتند.

وی افزود: با توجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی دو نفر از عاملین ایجاد مزاحمت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر، در بازرسی از آنان ادله مرتبط با جرم نیز کشف و ضبط گردید.

زمانی تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری به پلیس فتا منتقل، در خصوص موضوع پرونده از آنان تحقیق که ابتدا منکر بزه انتسابی گردیدند امادر ادامه با ارائه مستندات به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را سوءاستفاده و اخاذی از دختران جوان بیان کردند.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه