تیراندازی سه قاچاقچی در لاهیجان به خاطر معامله مواد مخدر

فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: سه قاچاقچی که به دلیل اختلاف حساب قبلی معامله مواد مخدر با یک توزیع کننده مواد در منطقه بازکیاگوراب لاهیجان درگیر شدند و با یک قبضه کلت کمری اقدام به تیراندازی کردند، دستگیر شدند.
تاریخ: 09 خرداد 1401
شناسه: 86986

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: سه قاچاقچی که به دلیل اختلاف حساب قبلی معامله مواد مخدر با یک توزیع کننده مواد در منطقه بازکیاگوراب لاهیجان درگیر شدند و با یک قبضه کلت کمری اقدام به تیراندازی کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ حمید محمدی نسب در تشریح جزئیات خبر دستگیری عاملان تیراندازی در لاهیجان، اظهار کرد: عصر روز گذشته سه قاچاقچی اهل یکی از استان‌های همجوار به دلیل اختلاف حساب قبلی معامله مواد مخدر با یک توزیع کننده مواد در منطقه بازکیاگوراب لاهیجان درگیر شدند و با یک قبضه کلت کمری اقدام به تیراندازی کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس به محل حادثه اعزام و این سه قاچاقچی ۵۴، ۴۴ و ۴۳ ساله را دستگیر کردند، افزود: علت دقیق این حادثه توسط پلیس در حال بررسی است.

سرهنگ محمدی نسب با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست در صورت مشاهده اینگونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه