ریزش متروپل آبادان؛ پایان جستجو در طبقات فوقانی و ادامه عملیات در زیرزمین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه احتمالا هنوز تعدادی از شهروندان زیر آوار متروپل هستند، گفت: عملیات جست‌وجو در طبقه همکف و زیرزمین در حال انجام است.
تاریخ: 03 خرداد 1401
شناسه: 86824

حادثه 24 -  مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه احتمالا هنوز تعدادی از شهروندان زیر آوار متروپل هستند، گفت: عملیات جست‌وجو در طبقه همکف و زیرزمین در حال انجام است.

وحید شعبانی با اشاره به ادامه عملیات در محل حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: با توجه به اینکه در این حادثه یک ساختمان ۱۰ طبقه فرو ریخته است، آواربرداری در یکی دو ساعت امکان‌پذیر نیست. از طرف دیگر، با توجه به اینکه قسمت دوم سازه نیز ناپایدار است، کار سخت‌تر شده است و اگر آواربرداری به صورت اصولی انجام نشود، سازه کاملا فرو می‌ریزد و فاجعه انسانی رقم می‌خورد.

وی افزود: در حال حاضر عملیات جست‌وجو و نجات تنها در طبقات فوقانی متروپل تمام شده و می‌توانیم بگوییم هیچ فردی در این طبقات گرفتار نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه احتمالا تعدادی از شهروندان زیر آوار هستند، گفت: عملیات جست‌وجو در طبقه همکف و زیرزمین در حال انجام است. عملیات آواربرداری نیز ادامه دارد.

وی عنوان کرد: در این حادثه تاکنون ۱۰ نفر جان باخته‌اند و به ۳۲ نفر امدادرسانی شده است.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه