دلارهای تقلبی جای دلارهای مسروقه را گرفت

تمام دلارهایی که داخل گاوصندوقم بود به سرقت رفته و سارق به جای آن دلارهای تقلبی گذاشته است.» این اظهارات مرد ثروتمندی است که با حضور در دادسرای تهران از 2سرایدارش به اتهام سرقت شکایت کرد.
تاریخ: 29 اردیبهشت 1401
شناسه: 86654

حادثه 24 -  تمام دلارهایی که داخل گاوصندوقم بود به سرقت رفته و سارق به جای آن دلارهای تقلبی گذاشته است.» این اظهارات مرد ثروتمندی است که با حضور در دادسرای تهران از 2سرایدارش به اتهام سرقت شکایت کرد.

صبح دیروز صاحب یک خانه ویلایی در شمال تهران راهی دادسرای ویژه سرقت شد و با شکایت از سرایدار قبلی و جدید خود، مدعی شد که آنها دلارهایش را دزدیده‌اند.

وی به بازپرس پرونده گفت: چند ماه قبل به صرافی رفتم و بخشی از سرمایه‌ام را تبدیل به دلار کردم. من سال‌هاست که از یک صرافی متعبر دلار می‌خرم و بعد از آخرین خرید، دلارها را داخل گاوصندوق گذاشتم. آخرین بار پسرم قصد رفتن به سفر خارجی را داشت که بخشی از دلارها را در اختیار او قرار دادم اما وقتی بازگشت متوجه شدم که در کشور خارجی دچار دردسر بزرگی شده است. پسرم می‌گفت که دلارهایی که به او داده بودم تقلبی بوده و برایش دردسر به‌وجود آمده است. من که باورم نمی‌شد به سراغ دلارهای دیگر رفتم و متوجه شدم همه آنها تقلبی هستند. درصورتی که شک ندارم زمانی که دلارها را از صرافی خریدم تمام آنها اصل بودند. در این چند روز خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که فردی آشنا تمام دلارهای موجود در گاوصندوق را سرقت کرده و برای ردگم‌کنی به جای آن دلار تقلبی گذاشته است.

وی ادامه داد: من به سرایدار قبلی خانه‌ام که کلیدهای خانه را داشت و وقتی من سرکار بودم تمام خانه‌ام را نظافت می‌کرد مشکوک هستم. او چند وقت قبل تسویه حساب کرد و رفت و همین باعث شک من به او شده است. از سوی دیگر ممکن است کار سرایدار جدیدی که به تازگی استخدام شده هم باشد، چون او هم کلید خانه‌ام را دارد. با این شکایت، هر دو سرایدار به دادسرا احضار شدند تا معمای سرقت‌ دلارهای مرد تاجر رازگشایی شود.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه