چراغ سبز کنعانی زادگان برای بازگشت به پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس برای رفع نقاط ضعف تیم به دنبال جذب بازیکن جدید است.
تاریخ: 22 اسفند 1400
شناسه: 85159

حادثه 24 -  تیم فوتبال پرسپولیس برای رفع نقاط ضعف تیم به دنبال جذب بازیکن جدید است.

تیم فوتبال پرسپولیس برای قوت این تیم به دنبال بازیکنان تازه نفس است تا شرایط تیم را بهبود ببخشد. مسئولان باشگاه در تلاش هستند نسبت به درخواست سرمربی قرمزها بازیکنان مورد نظر یجیی گل محمدی را خریداری کنند.

قرارداد یک ساله محمدحسین کنعانی زادگان با تیم الاهلی قطر به پایان رسید و مدافع تیم ملی احتمال فراوان از این باشگاه جدا خواهد شد.طبق اخبار موجود؛ جدایی کنعانی‌زادگان از باشگاه الاهلی قطر رسما قطعی شد. الویت این بازیکن بازی در خارج از لیگ ایران است اما درصورتی که پیشنهاد مناسبی دریافت نکند به تیم پرسپولیس باز خواهد گشت.  برخی از رسانه ها اعلام کردند که یحیی گل محمدی تمایل دارد این بازیکن را در اختیار بگیرد.

او در ژانویه 2012 به پرسپولیس پیوست و تا پایان فصل 14–2013 با این تیم قرارداد بست. اولین بازی او در این تیم در برابر فولاد خوزستان در هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران 91–1390 بود. این بازیکن سابقه حضور در لیگ برتر آسیا ویژن زیر 21 سال تهران را با تیم زیر 21 سال پرسپولیس دارد.

حسین کنعانی‌ علاوه بر پاک کردن پست‌های خود با پیراهن الاهلی و آنفالو کردن پیچ این باشگاه قطری، نام پرسپولیس را در بیو پیچ خود قرار داد.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه