سنگ پرانی اوباش به خودروی پلیس در محله نارمک

سرکلانترچهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 5 شرور که در محله نارمک نظم عمومی را بر هم زده و با حضور ماموران در محل به خودروی پلیس سنگ پرانی کرده بودند، خبر داد.
تاریخ: 11 اسفند 1400
شناسه: 84778

حادثه 24 -   سرکلانترچهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 5 شرور که در محله نارمک نظم عمومی را بر هم زده و با حضور ماموران در محل به خودروی پلیس سنگ پرانی کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ اردشیر نادری در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تجمع اراذل و اوباش و ایجاد آتش و مزاحمت در محله نارمک بلافاصله عوامل گشت انتظامی کلانتری 127 نارمک در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه با حضور واحد گشت این اراذل و اوباش اقدام به سنگ پرانی به سمت خودروی ماموران کرده بودند ادامه داد: هر 5 شرور با اقتدار پلیس زمینگیر شده و این اقدام شجاعانه و عکس العمل مقتدرانه در محل رضایت اهالی محل را در پی داشت.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: این افراد که 19 الی23 سال سن دارند به برهم زدن نظم عمومی و سلب آسایش اعتراف کردند.

سرهنگ نادری با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با این افراد قاطعانه برخورد خواهد کرد خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه