تالار جهان نمای رهنان طعمه حریق شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اطفای حریق تالار جهان نمای رهنان پس از ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه تلاش آتش‌نشانان خبر داد.
تاریخ: 25 بهمن 1400
شناسه: 84282

حادثه 24 -سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اطفای حریق تالار جهان نمای رهنان پس از ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه تلاش آتش‌نشانان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران، با اعلام این خبر، گفت: ساعت ۱۳ و ۵۲ دقیقه امروز (دوشنبه_۲۵ بهمن‌ماه) وقوع آتش‌سوزی در محدوده رهنان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اینکه تالار جهان نمای رهنان گرفتار آتش‌ سوزی شد، گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از حادثه ۷ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اطفای حریق پس از ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه تلاش آتش‌نشانان خبر داد و گفت: در این حادثه تالار جهان نمای رهنان دچار سوختگی و خسارت شدید شد.

به نقل از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، کاوه آهنگران در خاتمه با تأکید بر اینکه رعایت اصول و نکات ایمنی می‌تواند ما را از این حوادث دور نگه دارد، گفت: درخواست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از همه شهروندان رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از وقوع حوادث است.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه