علت شنیدن صدای مهیب در دهاقان و شهرضا چه بود؟

شنیدن صدای مهیب در شهرستان‌های دهاقان و شهرضا ناشی از انفجار در معادن بوده است.
تاریخ: 15 بهمن 1400
شناسه: 83862

حادثه 24 -  شنیدن صدای مهیب در شهرستان‌های دهاقان و شهرضا ناشی از انفجار در معادن بوده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ارتباط تلفنی با خبر ساعت ۲۰ شبکه اصفهان گفت: صدا‌ها ناشی از انفجار معادن برای استحصال شن و ماسه و سنگ لاشه‌ای بوده است.

منصور شیشه فروش با بیان اینکه یک معدن در شرق شهرضا و یک معدن هم در دهاقان در حال فعالیت است افزود: مسئولان این معادن باید با اداره صمت هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

 منصور شیشه‌فروش دراصفهان، با اشاره به شنیدن شدن صدای مهیبی عصر پنجشنبه در شهرضا اظهارداشت: در دو مقطع زمانی ساعت 15 و 17 صدای مهیبی در شهرضا باعث نگرانی مردم شد.

وی افزود: طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد  این صدا ناشی از  انفجار در معادن سنگ لاشه و دولومیت واقع در شرق شهرضا و دهاقان بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه انفجار با سازمان صنعت و معدن هماهنگ شده بوده، گفت: تذکرات لازم به دو شرکت معدنی داده شد و قرار شد در اینده قبل از اقدام به انفجار اطلاع‌رسانی کنند و مردم محلی را در جریان بگذارند.

وی ادامه داد: براساس قوانین و استانداردها نباید شدت این انفجارها بسیار زیاد باشد و درست نیست که ساکنان منطقه از صدای این انفجارها بترسند و نگرانی برای آنها پیش بیاید.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه