انفجار گاز در کوی صادقیه اراک 6 خانه را ویران کرد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: انفجار گاز در کوی صادقیه اراک موجب تخریب 6 واحد مسکونی شد. در این حادثه یک نفر مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.
تاریخ: 13 بهمن 1400
شناسه: 83831

 حادثه 24 -  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: انفجار گاز در کوی صادقیه اراک موجب تخریب 6 واحد مسکونی شد. در این حادثه یک نفر مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

آتش پاد مسعود آقازیارتی افزود: این حادثه ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 13 دی ماه در اثر انفجار گاز در طبقه سوم بلوک 27 کوی صادقیه اراک به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه به 6 واحد مسکونی در بلوک 27 کوی صادقیه اراک خسارت کلی و همچنین به مشاعات و آسانسور کل بلوک آسیب وارد شده و دیوارهای بلوک نیز تخریب شده است.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک اظهار داشت: حادثه بلوک 27 کوی صادقیه اراک بر اثر انفجار گاز رخ داده است، اما گاز مایع یا شهری بودن مشخص نیست و به زودی پس از کار کارشناسی اعلام می‌شود.

آقازیارتی تصریح کرد: در پی اعلام حادثه بلوک 27 کوی صادقیه اراک، مأموران آتش نشانی شهر اراک بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و کارشناسان همچنان در حال بررسی موضوع هستند.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه