تماشای غروب خورشید به قیمت جان دختر جوان تمام شد

دختری جوان که برای تماشای غروب خورشید از خانه بیرون رفته بود به طرز مرموزی ناپدید شد و بعد از گذشت 20روز جسدش از سوی کوهنوردان کشف شد.
تاریخ: 03 بهمن 1400
شناسه: 83383

حادثه 24 -  دختری جوان که برای تماشای غروب خورشید از خانه بیرون رفته بود به طرز مرموزی ناپدید شد و بعد از گذشت 20روز جسدش از سوی کوهنوردان کشف شد.

هفتم دی ماه امسال زنی به اداره پلیس رفت و گزارش ناپدید شدن دخترش را اعلام کرد. وی گفت:من و دخترم با هم در حوالی دارآباد زندگی می‌کنیم و آخرین بار دخترم عصردیروز(عصر ششم دی ماه) برای تماشای غروب خورشید خانه را ترک کرد.او گفت دلش گرفته است و می‌خواهد غروب آفتاب را تماشا کند تا حالش بهتر شود.این آخرین جمله دخترم بود و پس از آن خانه را ترک کرد و دیگر برنگشت.ساعتی که از رفتن او می‌گذشت با موبایلش تماس گرفتم اما جوابم را نداد. نگران شدم و به دوستانش زنگ زدم اما هیچ‌کس خبری از او نداشت. منتظر ماندم تا صبح اما هیچ خبری از او نشد و مطمئنم که بلایی برسرش آمده است. او بی‌خبر از من جایی نمی‌رفت و آخرین بار هم گفت ساعتی بعد به خانه برمی‌گردد.

20روز بعد

تحقیقات مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران برای یافتن دختر ناپدید شده شروع شده بود تا اینکه بعد از گذشت 20 روز کوهنوردانی که به ارتفاعات دارآباد رفته بودند جسد دختری جوان را در حاشیه رودخانه پیدا کردند.آنها با دیدن جسد به پلیس زنگ زدند و موضوع را اطلاع دادند. طولی نکشید که مأموران در ارتفاعات دارآباد حاضر شدند و موضوع را به قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس جنایی تهران اطلاع دادند. با حضور تیم جنایی در محل کشف جسد مشخص شد که زمان زیادی از مرگ دخترجوان می‌گذرد.

معاینات اولیه حکایت از این داشت که دخترجوان از ارتفاع 100متری به پایین سقوط کرده است اما علت اصلی مرگ به‌دلیل اینکه زمان زیادی از فوت می‌گذشت، مشخص نبود. در این شرایط بود که جسد با دستور قاضی به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ اعلام شود. از سوی دیگر تلاش برای شناسایی هویت دخترجوان آغاز که با انجام تحقیقات بیشتر معلوم شد که وی کسی جز دخترناپدید شده نیست که مادرش 20 روز قبل گزارش گم شدن او را به پلیس اعلام کرده بود. دختر جوانی که برای تماشای غروب خورشید خانه را ترک کرده و دیگر بازنگشته بود. مشخصات جسد با دختر گمشده مطابقت داشت و مادر وی با حضور در پزشکی قانونی جسد دخترش را شناسایی کرد.

براساس این گزارش، هم‌اکنون فرضیه اصلی که مطرح شده این است که دخترجوان برای تماشای غروب خورشید خانه را ترک کرده و به ارتفاعات دارآباد رفته است اما ناگهان تعادلش را از دست داده به پایین دره سقوط کرده است. با وجود این تحقیقات تیم جنایی برای کشف اسرار مرگ دختر جوان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه