مرگ متفاوت 2 سارق در پایتخت / یکی از سارقان خود را در بازداشتگاه حلق آویز کرد

در 2حادثه جداگانه در پایتخت 2سارق جانشان را از دست دادند؛ یکی از آنها پس از دستگیری در بازداشتگاه به زندگی‌اش پایان داد و دیگری هنگام فرار از طبقه سوم ساختمانی به پایین سقوط کرد و جان باخت.
تاریخ: 28 دی 1400
شناسه: 83245

حادثه 24 -  در 2حادثه جداگانه در پایتخت 2سارق جانشان را از دست دادند؛ یکی از آنها پس از دستگیری در بازداشتگاه به زندگی‌اش پایان داد و دیگری هنگام فرار از طبقه سوم ساختمانی به پایین سقوط کرد و جان باخت.

نخستین حادثه ساعت15 یکشنبه به قاضی حبیب‌الله صادقی، کشیک جنایی تهران گزارش شد. متوفی مردی بود 52ساله که به اتهام سرقت بازداشت شده بود. او پس از آنکه برای تحقیق به یکی از دادسراهای تهران انتقال یافت با دستور قاضی به بازداشتگاه تحویل داده شد  اما دقایقی بعد مرد میانسال با لباس‌هایش خود را در بازداشتگاه حلق‌آویز کرد و جان باخت. در ادامه تحقیقات معلوم شد که او سابقه‌دار بوده و اعتیاد به مواد‌مخدر داشته است. اما این تنها حادثه روز یکشنبه نبود و درست 15دقیقه بعد تلفن کشیک جنایی زنگ خورد و گزارش دومین مرگ به او اعلام شد. سرنوشت مجرم دوم متفاوت‌تر از اولی بود. او کلاهبرداری سابقه‌دار بود که هنگام فرار از دست پلیس جان باخته بود. ماجرا از این قرار بود که مأموران پلیس آگاهی با در دست داشتن حکم جلب پدر زن و دامادی که به اتهام کلاهبرداری و سرقت تحت تعقیب بودند به مقابل خانه داماد رفتند تا آنها را بازداشت کنند. براساس اطلاعاتی که به‌دست پلیس رسیده بود پدر زن در خانه داماد خود مهمان بود. پدر زن مجرمی بود که دست به کلاهبرداری و سرقت لوازم داخل خودرو می‌زد و  چنانچه گوشی موبایل می‌دزدید آنها را تحویل دامادش می‌داد تا او با تغییر اصالت و سریال گوشی آن را بفروشد. مأموران برای بازداشت داماد و پدرزن مجرم وارد عمل شدند اما وقتی پا در خانه داماد گذاشتند متوجه شدند که آنها خواب هستند.

پدرزن و مادرزن در اتاق و داماد به همراه همسرش در سالن پذیرایی بودند. داماد جوان دستگیر شد اما پدرزن با مشاهده پلیس به سمت پنجره آپارتمان رفت تا هر طور شده فرار کند. آپارتمان در طبقه سوم بود و این مرد هنگام فرار به پایین سقوط کرده و مصدوم شد.

 او برای درمان به بیمارستان انتقال یافت اما روز یکشنبه بیست و ششم دی ماه پس از گذشت 5روز به کام مرگ رفت. با مرگ مجرم اول تحقیقات در پرونده درباره مجرم دوم که داماد وی بوده و بازداشت است ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه