مرگ مشکوک یک مددجو در مرکز کمپ اعتیاد گرگان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به مرگ یک مددجود در یکی از کمپ های ترک اعتیاد گرگان، گفت: علت فوت در دست بررسی است و عملیات پلیسی و قضایی در حال انجام است.
تاریخ: 14 دی 1400
شناسه: 82775

حادثه 24 -  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به مرگ یک مددجود در یکی از کمپ های ترک اعتیاد گرگان، گفت: علت فوت در دست بررسی است و عملیات پلیسی و قضایی در حال انجام است.

محمود اسپانلو با اشاره به اینکه در یکی از مراکز ترک اعتیاد گرگان یک مددجود به علت نامعلومی فوت کرده است،اظهار کرد: این حادثه که در روز صبح جمعه رخ داده است با شکایت خانواده متوفی به یک پرونده قضایی تبدیل و تمامی موارد و زوایای آن و به ویژه علت فوت در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه پرونده ای در همین باره در شعبه دوم بازپرسی گرگان تشکیل شده است، افزود: بازپرس پرونده در همان بدو امر با حضور میدانی در محل اظهارات شاهدان و مسئولان کمپ ترک اعتیاد را دریافت و ثبت کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با تاکید بر اینکه با دستور بازپرس، حافظه دوربین های کمپ هم برای بررسی و بازیابی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اظهار نظر درباره علت فوت مددجوی این کمپ هنوز زود است و در ابتدا منتظر نتیجه کالبدگشایی و نظر پزشکی قانونی هستیم.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه