عاملان قتل در صالح آباد جنایت را گردن یکدیگر انداختند

3 پسر جوان که متهم هستند در یک درگیری مردی را به‌قتل رسانده‌اند، در حالی محاکمه شدند که دو نفر از متهمان منکر ارتکاب قتل بودند.
تاریخ: 09 دی 1400
شناسه: 82626

حادثه 24 - 3 پسر جوان که متهم هستند در یک درگیری مردی را به‌قتل رسانده‌اند، در حالی محاکمه شدند که دو نفر از متهمان منکر ارتکاب قتل بودند .

رسیدگی به این پرونده از سال گذشته با گزارش یک درگیری مرگبار در صالح آباد آغاز شد. زمانی که مأموران پلیس به محل اعزام شدند مشخص شد که سه جوان پس از قتل مردی به‌نام مسعود از صحنه متواری شده‌اند و در نهایت مأموران افشین، رضا و سعید را در باغی در شهریار دستگیر کردند.

افشین در اعترافات اولیه اتهام قتل را پذیرفت و گفت: روز حادثه به‌همراه دوستانم در پارک بودیم که مرد جوانی در حالی که مست بود، یکباره به ما فحاشی کرد. ما اصلاً او را نمی‌ شناختیم من هم باچاقو او را زدم و بعد هم همراه دوستانم فرار کردیم.

بعد از اعترافات وی دو متهم دیگر نیز به شرکت در درگیری اعتراف کردند و پرونده برای رسیدگی به شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند و برادر مقتول گفت: اینکه متهمان در اظهارات‌شان گفته‌اند که برادرم مست بوده دروغ است چرا که برادرم اصلاً اهل این کارها نبود. متهمان گفته‌اند که برادرم را نمی‌شناختند اما این هم دروغ است چون یکی از متهمان بارها برادرم را تهدید به مرگ کرده بود. حالا هم افشین اتهام قتل را پذیرفته اما اطمینان دارم قاتل برادرم سعید است.

پس از اظهارات مرد جوان افشین به جایگاه رفت و گفت: همه اعتراف‌هایم دروغ بوده و من قاتل مسعود نیستم و سعید به خاطر اختلاف قدیمی با مسعود او را کشت.

در ادامه سعید به جایگاه رفت و ضمن رد اتهام قتل گفت: حالا که افشین خودش را به چوبه دار نزدیک دیده اتهامش را رد می‌کند من با مقتول اختلاف داشتم اما نه به او ضربه‌ای زدم و نه او را کشتم.

پس از آن هم رضا به جایگاه رفت و گفت: اتهام شرکت در نزاع را قبول دارم اما نقشی در قتل نداشتم. در آن درگیری هم افشین و هم سعید قمه داشتند اما نمی‌دانم که چه کسی ضربه کشنده را به مقتول زده است. حالا هم به‌خاطر حضورم در آن درگیری از اولیای دم شرمنده‌ام و عذرخواهی می‌کنم.

با پایان اظهارات متهمان، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه