تصادف شدید پراید با درخت در بزرگراه آزادگان + عکس

برخورد شدید خودرو سواری با درخت قطوری در حوالی بزرگراه آزادگان باعث متلاشی شدن خودرو و نیز زخمی شدن هر سه سرنشین آن شد.
تاریخ: 27 آذر 1400
شناسه: 82220

حادثه 24 - برخورد شدید خودرو سواری با درخت قطوری در حوالی بزرگراه آزادگان باعث متلاشی شدن خودرو و نیز زخمی شدن هر سه سرنشین آن شد.

شهروندان با مشاهده حادثه برخورد خودرو با درخت و گرفتار شدن سرنشینان در داخل این وسیله نقلیه، سراسیمه در ساعت 16:57 دقیقه عصر روز گذشته با سامانه 125 آتش نشانی تهران تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به محض دریافت گزارش شهروندان آتش نشانان ایستگاه 129 را به محل حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، خیابان شمس آباد اعزام کرد.

قاسم جوازی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره چگونگی وقوع این حادثه رانندگی ابراز داشت: یک دستگاه خودروسواری پراید با سه سرنشین شامل دو مرد و یک زن به هنگام تردد در خیابان شمس آباد بنا به دلایل نامعلومی به یکباره از مسیر خود منحرف شد و به شدت با یک اصله درخت قطور برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه قسمت جلو خودرو کاملا متلاشی شد و هر سه سرنشین آن در داخل اتاقک این وسیله نقلیه بدام افتادند که آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه، سرنشینان را از داخل خودرو بیرون آورده و جهت درمان های لازم و یا انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی در پایان اعلام کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی از طرف پلیس راهور منطقه در دست بررسی است

در همین رابطه