نجات 2 نفر از مرگ حتمی در آتش سوزی ساختمان 6 طبقه

طبقه دوم ساختمان 6 طبقه مسکونی در محله کیانشهر، صبح امروز دچار آتش سوزی شد و خساراتی ببار آمد.
تاریخ: 15 آذر 1400
شناسه: 81859

حادثه 24 - طبقه دوم ساختمان 6 طبقه مسکونی در محله کیانشهر، صبح امروز دچار آتش سوزی شد و خساراتی ببار آمد.

 در پی بروز آتش سوزی در یک منزل مسکونی و تماس ساکنان ساختمان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 21 و گروه امداد ونجات 2 را ساعت 9:19 دقیقه صبح امروز به محل حادثه در کیانشهر، خیابان بشیر سلیمی اعزام کرد.

اکبر فرمانی افسر آماده منطقه 8 عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: محل حادثه یک ساختمان 6 طبقه دو واحدی بود که در طبقه دوم آن یکی از واحدهای مسکونی به مساحت 100 متر مربع دچار آتش سوزی شد.

وی با اشاره به این که دود زیادی ساختمان را فرا گرفته بود. افزود: بنا به اظهار همسایگان، دو نفر از اعضای یک خانواده در داخل واحد مسکونی که دچار آتش سوزی شده بود، گرفتار و محبوس شده بودند که آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه، عملیات ایمن سازی و قطع برق و گاز ساختمان را بر عهده گرفتند و همچنین مشغول مهار شعله های آتش شدند و گروه دیگر نیز به جستجو در واحد مسکونی و نجات محبوسین پرداختند.

فرمانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی خوشبختانه هر دو نفر را از میان دود و آتش نجات داده و از داخل واحد مسکونی خارج و به محل امن منتقل کردند.

این افسرآماده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناس آتش نشانی منطقه بررسی می شود، ابراز داشت: دراین آتش سوزی به هیچ یک از ساکنان این ساختمان 6 طبقه مسکونی آسیب جانی نرسید.

در همین رابطه