مرد قمی با انواع سلاح های جنگی دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک قاچاقچی سلاح گرم حین پیاده شدن از اتوبوس خبر داد.
تاریخ: 15 آذر 1400
شناسه: 81852

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک قاچاقچی سلاح گرم حین پیاده شدن از اتوبوس خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان قم در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سلاح، یکی از قاچاقچیان را شناسایی کردند و مشخص شد نامبرده از طریق شبکه حمل و نقل عمومی قصد انتقال یک محموله سلاح گرم به استان را دارد، بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

او افزود: در ادامه طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی محل سکونت متهم شناسایی و همچنین اتوبوسی که برای پوشش از آن استفاده کرده بود مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی استان، مأموران به محل از پیش تعیین شده در محور ورودی استان اعزام شدند و متهم در ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد شب گذشته حین پیاده شدن از اتوبوس برون شهری دستگیر شد.

سردار اسماعیلی با بیان این که در بازرسی از نامبرده ۳ قبضه سلاح کلت کمری، ۶ قبضه خشاب، ۲۵ تیر فشنگ جنگی و ۳۰ تیر فشنگ شکاری کشف شده است، تصریح کرد: در بازرسی از منزل او نیز یک قبضه سلاح شکاری تک لول غیر مجاز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

در همین رابطه