حادثه 24 - باشگاه استقلال بهواسطه اجرای تبلیغات محیطی دیدار با پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر چند میلیارد تومان سود کرده است.
بالاخره روز گذشته و پس از کشوقوسهای فراوان باشگاه استقلال با سازمان لیگ به توافق رسید تا تبلیغات محیطی دیدارهایی را که در این فصل میزبانشان خواهد بود، اجرا کند. بهدنبال همین توافق روز گذشته باشگاه استقلال توانست با همراهی کارگزار خود، فضای تبلیغاتی ورزشگاه آزادی را مهیای دربی 97 کند.
طبق توافقی که باشگاه استقلال با کارگزار خود برای گرفتن تبلیغات محیطی داشته است، برای این دیدار چیزی در حدود 10 میلیارد تومان دریافت خواهد کرد. از این مبلغ سه میلیارد تومان حق سازمان لیگ بود که به حساب این سازمان واریز شد. مبلغ یکمیلیارد و 239 میلیون تومان نیز باید به شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی پرداخت شود. باشگاه استقلال هزینههای دیگری نیز انجام داد، ولی بهطور کلی چند میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی در دربی سود کرد.