دستگیری 280 متهم در شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای ششمین مرحله از عملیات طرح رعد در محدوده فرماندهی انتظامی شهرستان ری، خبر داد.
تاریخ: 09 آذر 1400
شناسه: 81683

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای ششمین مرحله از عملیات طرح رعد در محدوده فرماندهی انتظامی شهرستان ری، خبر داد.

 سرهنگ دوستعلی جلیلیان درتشریح این خبر بیان داشت: در راستای   ارتقای امنیت اجتماعی پایتخت با رویکرد امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و محل های جرم خیز، ششمین مرحله اجرای طرح رعد در 48 ساعت گذشته اجرا شد.

وی به دستگیری  280 متهم در این طرح و انجام 168 حکم قضائی اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد 158 تن از متهمان سارق می باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خصوص دستاوردها و کشفیات این طرح توضیح داد:  در این طرح،  19 دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی کشف و همچنین 26 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

این مقام انتظامی به پاکسازی مناطق آلوده اشاره کرد و گفت: در این راستا 40 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از 3 کیلو و 900 گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

سرهنگ جلیلیان به کشف 7 هزار انواع پوشاک به ارزش 7 میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری 2 قاچاقچی اشاره کرد و ادامه داد: از دیگر دستاورد های اجرای این طرح می توان به دستگیری یک متهم حامل سلاح جنگی، کشف 8 دستگاه ماینر بدون مجوز اشاره کرد.

این مقام پلیسی ابراز داشت:  در این طرح 73 هزار و 164 کیلو مواد پتروشیمی به ارزش 69 میلیارد ریال کشف و هر 10 عامل احتکار این مواد شناسایی و دستگیر شده اند.   

وی در پایان با بیان اینکه برای تامین امنیت عمومی شهروندان و حفظ سلامت آنان  از 913 واحد صنفی بازدید شده است، گفت: اجرای سلسله طرح های محله محور، پاکسازی نقاط جرم خیز و آلوده قانون شکنان و برهم زنندگان نظم عمومی با جدیت ادامه دارد و این فرماندهی در اجرای قانون با هیچ متخلف و یا مجرمی مماشات نخواهد کرد.

در همین رابطه