درگیری خانوادگی در قرچک با قتل مرد 60 ساله خاتمه یافت

مرد جوان که به‌دنبال اختلاف شدید خانوادگی یکی از بستگان خود را به قتل رسانده و فرار کرده بود در کمتر از 3 ساعت دستگیر شد.
تاریخ: 08 آذر 1400
شناسه: 81626

حادثه 24 - مرد جوان که به‌دنبال اختلاف شدید خانوادگی یکی از بستگان خود را به قتل رسانده و فرار کرده بود در کمتر از 3 ساعت دستگیر شد.

به‌گزارش مرکز اطلاع‌رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، در پی اعلام وقوع یک فقره نزاع دسته‌جمعی در یکی از مناطق قرچک که منجر به قتل یک نفر شد، رسیدگی به این پرونده در دستور عوامل انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. پلیس با بررسی صحنه جرم دریافت که در یک نزاع و درگیری بین اعضای یک خانواده، مردی حدود ۶۰ ساله به‌دلیل اصابت ضربات چوب به‌شدت مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

سرهنگ مرتضی ملکی، جانشین فرمانده انتظامی قرچک در این باره گفت: با هوشیاری و سرعت عمل پلیس، چهار نفر از عوامل این درگیری شناسایی و دستگیر شدند. با اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و دنبال کردن سرنخ‌های به‌دست آمده، قاتل اصلی که فراری بود شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در کمتر از سه ساعت دستگیر شد. متهم پس از دستگیری در تحقیقات پلیسی، به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد و به‌همراه دیگر عوامل درگیری پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

در همین رابطه