باند سارقان مسلح مشهدی در گلبهار منهدم شد

اعضای باند سارقین مسلح در شهر گلبهار زمینگیر و تعداد سه قبضه سلاح جنگی و مقادیری مهمات از نامبردگان کشف و ضبط شد.
تاریخ: 22 مهر 1400
شناسه: 80210

حادثه 24 - اعضای باند سارقین مسلح در شهر گلبهار زمینگیر و تعداد سه قبضه سلاح جنگی و مقادیری مهمات از نامبردگان کشف و ضبط شد.

خلیل الله برزنونی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گلبهار گفت: شب گذشته بادریافت خبری مبنی بر حضور مشکوک سه نفر داخل یک خودرو و اقدام به سرقت مسلحانه بلافاصله موضوع در دستور کار نیرو‌های امنیتی قرار گرفت و با حضور عوامل انتظامی و نیرو‌های بسیج طرح مهار سارقان به اجرا درامد.

 او افزود: دراین عملیات که با تیر اندازی از سوی سارقین همراه بود، در نهایت با حضورمیدانی فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی وبا تیراندازی به سمت خودروی متهمان، سارقین با استفاده از تاریکی شب اقدام به فرار به سمت بیابان‌های حاشیه شهر گلبهار نمودند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گلبهار ادامه داد: از بازرسی از داخل خودرو به جامانده از متهمان یک قبضه سلاح کلاش به همراه دو خشاب و تعداد۵۹ عدد فشنگ‌جنگی وچندین پلاک‌خودرو سرقتی کشف شد.

برزنونی بیان کرد: با اجرای طرح مهار از سوی نیرو‌های انتظامی ونیرو‌های مقاومت بسیج، محل درگیری تحت کنترل در آمده وبا روشنی هوا دو قبضه کلت کمری و دو دستکاه خفه کن اسلحه کشف ویک نفر از متهمان نیز در صحنه که به طرز ماهرانه‌ای مخفی شده بود دستگیر وبقیه متهمان ومحل اختفای آنان شناسایی که مامورین جهت دستگیری متهمان به مشهد اعزام شدند.

او تصریح کرد: با بررسی به عمل آمده متهمان سابقه چندین فقره سرقت مسلحانه در مشهد و ایجاد رعب و وحشت به صورت مسلحانه برای شهروندان به راه انداخته بودند که گلبهار پایان خط برای اقدامات مجرمانه آنان بود.

در همین رابطه